Tak to Ciebie dopadło. Jak zrobisz to sam to oksz ok 10-15 zł
brzęczyk niewyłączonych świateł
Zwiń
X
-
jedno co mogę polecić to przed rozbieraniem zamka i naprawą mikrostyku polecam potraktowanie zamka wd 40 mnie też mikrostyk zaczynał szaleć i po dość obfitym napsikaniu w zamek oleju wszystkie kłopoty zniknęły więc nim zaczniecie poważniejsze naprawy warto spróbować, koszt niewielki robota żadna a może i u was w większości przypadków to pomoże
Komentarz
-
-
Dzięki Deco, Tylko zastanawiam się dlaczego elektryk (ma miano dobrego fachowca) wg jego diagnozy wymiana częsci wraz z robocizną bedzie kosztowala ok 500 zł, i dlaczego zaproponował zrobienie obejscia poprzez nawiarcenie dziury wtedy koszt wynosilby ok. 100zł, Gdzie mozna kupic ten miktostyk o którym wczesniej napisałeś?
Pozdrawiam.Dipol
Komentarz
-
-
tu macie co prawda opis z vw ale w octavi jest podobnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zielony49Tylko zastanawiam się dlaczego elektryk (ma miano dobrego fachowca) wg jego diagnozy wymiana częsci wraz z robocizną bedzie kosztowala ok 500 zł,
Komentarz
-
-
W zasadzie ja już kiedyś rozbierałem tapicerkę z drzwi więc nie miałem z tym żadnego problemu. Jak dobrze pokombinujesz to też nie trzeba wyciągać wkładu zamka. Trzeba tylko pod odpowiednik kontem wyciągać mechanizm zamka.
Żadnej wiedzy elektronicznej nie musisz posiadać, odcinasz dwa kable od starego mikrostyku no i ewentualnie trochę wiedzy na temat lutowania i podłączenia nowego.
Ja kupiłem taki
z tą blaszką łatwiej jest go tam dopasować i się tak szybko nie zniszczy, bo w zasadzie to ten mały cypelek się psuje.
I jak widzisz na foto posiada on 3 wyjścia a kable są dwa. W tym przypadku podłączasz kable pod C oraz NO, nie ma różnicy który kabel gdzie idzie. Jak już zamontujesz mikrostyk to przed złożeniem sprawdź czy wszystko działa poprawnie.Grunt to śmigać!
Komentarz
-
-
zielony49, a kto powiedział żebys kupował w serwisie
tu kolega z forum sprzedaje http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ighlight=zamek
miałem brać od niego bo mi coś centralka świruje ale wstrzymałem sie do diagnozy chłopaków z warszawy na ul. Syreny zobaczymy co powiedzą
Komentarz
-
-
Witam panowie ,jesli pozwolicie podlacze sie pod ten temat choc u mnie niema to nic wspulnego z brzeczykiem .
Mianowicie niemam oswietlenia przy otwartych dzwiach ,swiatla swieca sie caly czas i nigdy nie gasna chyba ze wylacze recznie.Do tej lampki ida 3 kable ,dwa minusy i jeden plus i ten minus ktory powinien byc tylko przy otwartych dzwiach jest caly czas.Dodam ze w przednich dzwiach mam zamontowane orginalnie lampki i one dzialaja.Myslicie ze to moze byc ten czujnik w tylnych dzwiach?? Moze jakies inne pomysly??
Prosze o pomoc .pozdrawiam
[ Dodano: Wto 14 Wrz, 10 10:54 ]
dodam jeszzce ze mialem z dwa razy taka akcje ze nie moglem wcale wlaczyc swiatel na podsufitce.Tylko musialem odczekac jaks czas i dopiero sie zapalily.
Komentarz
-
-
Witam kolegów
ja mam zgoła odmienny problem z brzęczykiem
po zgaszeniu silnika po okolo 10 sekundach zaczyna mi brzęczeć ten cały brzęczyk
i tak cały czas nie wiem co z tym zrobić
jak światła włączam to jest sygnał ciągły przy otwartych drzwiach
po wyłączeniu świateł zaczyna brzęczeć przerywanie i co najgorsze nie przestaje
czy ktoś się z takim dziwactwem spotkał możeNurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
Komentarz
-
-
wracając do brzęczyka, to pierwsze, zanim zacznie się coś kupować warto sprawdzić WSZYSTKIE bezpieczniki z tablicy... U mnie brzęczyk też nie działał przez banalny problem...
Kupiłem sobie radyjko z Chinlandii, taka tam popierdziawka za kilkadziesiąt złotych. Kostki ISO to myślę, wpinam i finito... Zgadza się... Podpinam separator do stacyjki i radio zgasło... No to do radia i sprawdzam bezpiecznik... Cały! :evil: Radio nadal cisza, zabieram się do reszty bezpieczników i okazało się, że tam jest jakiś wywalony. Jaki? Nie pamiętam. Wsadziłem "jakiś" o byle jakiej wartości tak dla sprawdzenia czy radio orzyło i zadziałało... Radio w kieszeń i heja! Co dziwnego? Dziwnie ryglował mi się zamek w centralnym, tak jak by to napisać, na jeden raz... Ale sprawę zbagatelizowałem... Zauwarzłem też, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki światło w kabinie się zaświeca (co jest normalne) oraz że nie działa mi brzęczyk...
Raz jeszcze do bezpieczników... Okazało się, że był przepealony jeszcze jeden bezpiecznik... Od czego, taż nie powiem... Nic więcej tylko do sklepu, komplet bezpieczników, wymieniłem wszystkie tak jak trzeba na właściwe wartości i wszystko działa! Działa radio, światła i brzęczyk! Pierwsza sprawa to styki i bezpieczniki później dalsze inwestycje! Jeśli masz możliwości i dojście do VAGa to tam jest chyba opcja sprawdenia działania wszystkich wskaźników i sygnałów...
Komentarz
-
-
Właśnie sprawdzałem bezpieczniki i vagiem wskaźniki wszystko oki brzęczyk piszczy tak jak powinien przy włączonych światłach, ale niestety po wyjęciu kluczyka pyka sobie cały czas do momentu wyjęcia bezpiecznika od zestawu wskaźników i w dodatku bez włączonych świateł i to jest najgorsze jak sobie tak pyka, czyli ciągnie prąd może i niewielki, ale zawsze cos tam zbiera a tu idzie zimaNurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
Komentarz
-
-
A kierunek przypadkiem nie został wlączony :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
no własnie nic nie ma
wszystko powyłączane
i w momencie wyłączenia zapłonu miłe pykanie
juz rozebralem zegary i pozbylem sie głośniczka
i rozmawialem z kolega z seata
powiedział ze poprostu klękaja zegary wiec pozostało mi poszukac innych
i wymienićNurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
Komentarz
-
Komentarz